אנדרו


שעת ערב מוקדמת, הוויז מכוון אותי בין המון נתיבים, מחלפים ותנועה עירונית סואנת, אני מגיעה לכתובת ביפו מכיוון לא צפוי ולא מוכר.

אני נכנסת למקום בו מתקיימת ההרצאה, שמחה לגלות שהגעתי מספיק מוקדם בשביל לתפוס מקום בשורה הראשונה.


ההרצאה אליה הגעתי נקראת: הפנים האין סופיות של המיניות הנשית, המרצה: אנדרו בארנס.

אל אנדרו נחשפתי בעקבות סרטון שלו ביו טיוב שבו הוא מעורר את האנרגיה המינית של בחורה ששוכבת על מיטת טיפולים בעזרת הנעה אנרגטית.

הרעיון של עבודה מינית אנרגטית מושך אותי מאוד והטכניקה שהוא מציג בסרטון במיוחד.

ברגע שנודע לי שהוא מגיע לישראל, החלטתי להגיע להרצאה ויותר מזה, הבנתי מהפרסום שההרצאה מלווה בהדגמה ומברור עם חברים שמכירים אותו הבנתי שיתכן מאוד שההדגמה תתבצע על משתתפת אקראית מהקהל.

ברגע שהבנתי את זה החלטתי שהמשתתפת עליה הוא יבצע את ההדגמה תהיה אני.

הגעתי די מוקדם, רוב הכיסאות שהיו מסודרים באולם היו ריקים, ישבתי בשורה הראשונה והמתנתי בדריכות לתחילת ההרצאה.

אנשים נוספים הגיעו ומהר מאוד מילאו את כל הכיסאות באולם וההרצאה החלה.

*לא אכנס לתכני ההרצאה שהייתה מעניינת ומלמדת מאוד.

לקראת סוף ההרצאה אנדרו הסביר שעומדת להתבצע הדגמה על מתנדבת מהקהל, לפני שהוא סיים להגיד את המשפט, היד שלי כבר קפצה למעלה בהתרגשות.

אנדרו עשה כאילו שהוא לא רואה שהרמתי את היד והמשיך להסביר שהמתנדבת צריכה להרגיש בנוח לפשוט בגדים ולהיות בעירום.

הרמתי שוב את היד והוספתי הנהון עם הראש שמראה לו באופן ברור שאני מוכנה לזה.

באותו הרגע הוא הבין שאני המדגימה שלו להדגמה.

הוא ניגש אלי ומיד נכנס למצב נוכחות מלא, הוא שאל אותי איך קוראים לי ואם אני מוכנה תוך כדי נוכחות ואינטימיות עמוקה שהוא הצליח לייצר ברגע.

בזמן שהכינו בקדמת החדר את מיטת הטיפולים, אני ניגשתי לחלק האחורי של החדר, התפשטתי והתעטפתי בבד ההודי הדק שלי וניגשתי לקדמת החדר.

הופניתי למיטת הטיפולים ונשכבתי על הגב, הבד הדק נח עלי ומתחתיו אני ערומה.

אנדרו התקרב אל פני, ליטף ברכות את ראשי, הביט בעיני ודיבר איתי, שוב באותה אינטימיות ונוכחות.

הוא שאל לשלומי ואמר לי שאין שום לחץ ואין ממני שום ציפייה לשום דבר, אפילו שזאת הדגמה, לא מצופה ממני שום דבר, אם משהו לא מתאים לי אני יכולה לעצור אותו בכל רגע ולהרגיש בנוח.

עצמתי עיניים ואנדרו הזמין אותי לנשום ולהרגיש את עצמי.

נשמתי נשימות עמוקות ורגועות לבטן, הזמנתי את עצמי להתחבר לזרם הפרנה ותוך כמה נשימות הייתי בתוך הזרם, הזרם עבר דרכי ומילא אותי, התמסרתי לזרם ולנשימה.

לרגע חדרה לראשי מחשבה שאולי צריכה להיות איזו שהיא תחושה מינית כמו שאני רגילה ומכירה, שאולי צריך להופיע ביטוי כלשהו של עונג כמו שאני מכירה ורגילה.

הזכרתי לעצמי שאין ממני שום ציפייה ושחררתי מעצמי כל ציפייה או מחשבה שהייתה לגבי איך צריכה להרגיש אנרגיה מינית, הבנתי שאני נמצאת בחוויה אחרת והתמסרתי.

אין לי מושג מה אנדרו עשה באותו הזמן, מידי פעם הוא נגע בי בעדינות בכל מיני נקודות, מידי פעם יכולתי לחוש חום בכל מיני מקומות, יכולתי לחוש את הנוכחות שלו לידי באופן תומך ולא משתלט, הוא פשוט היה שם לידי, נוכח.

הגוף שלי התמלא בזרמים נעימים, גלים ורטטים עדינים ומלטפים מבפנים של אנרגיה רכה ונעימה.

בסיום ההדגמה המשכתי להרגיש זרמים ורטטים עדינים בגוף, תחושה של הוקרת תודה ואושר שקט ונעים מילא את ליבי.

עברו בערך 3 חודשים מאז, כמה שבועות לאחר ההדגמה השתתפתי בקורס עם אנדרו למשך 3 ימים בנושא ורק עכשיו אני מתחילה להבין קצת מהעצמה והמשמעות של החוויה.

אחד השיעורים החשובים שלמדתי מהחוויה והלימוד עם אנדרו זה על הנוכחות.

שיעור נוסף שלמדתי במהלך הקורס זה על לקיחת אחריות מלאה על העונג של עצמי.


היו עוד שיעורים שלמדתי ועדיין לומדת, המפגש עם אנדרו עד היום עוד שולח אדוות של הבנה אל תוך חיי ואני בהודיה גדולה על ההזדמנות להכיר אותו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

על חיזור וחידור

מערכת יחסים עם הים.

אני שאקטי

תמונה

תמונה