צייד


המפגש אתך גרם לי להרגיש כמו איילה שניצודה.

זיהית את המטרה, סימנת אותי מראש ויצאת למסע הציד.

גיששת ולמדת את הסביבה.

שתלת פיתיונות שמשכו אותי אלייך בעדינות.

התקרבת לאט ובהדרגה.

בנית אמון וגם אני התקרבתי.

הכוונת שלך כבר הייתה מונחת בדיוק בין העיניים שלי.

הבטת לתוך העיניים שלי ונשמת ביחד איתי.

היית איתי והרגשת אותי.

ליטפת אותי עם המבט שלך.

התפעלת ממני, לרגע ממש אהבת אותי.

לרגע היה נדמה שמתחיל סיפור אהבה.

ואז נזכרת שבעצם אתה צייד ואני איילה.

בדיוק ברגע שהרגשתי בטוחה והרפיתי את יצר הבריחה אתה הפעלת את יצר הצייד.

דרכת את הרובה וירית בי.

המומה וכואבת נותרתי שוכבת על האדמה הקרה.

בליבי שאלתי איך זה יתכן?

הרגשתי מרומה, היה לנו רגע...

בעודי מדממת התקרבת אלי פעם נוספת.

התקרבת בזהירות, הגעת ממש קרוב אלי.

התפללתי שאתה בא להציל אותי.

אבל אז ירית בי ירייה נוספת.

וידוא הריגה.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

על חיזור וחידור

מערכת יחסים עם הים.

אני שאקטי

תמונה

תמונה