היום ה 21 של החניכה השנייה

היום ה 21 של החניכה השנייה.

ציפיתי לבואו של היום הזה והוא בא.

בבוקר התעוררתי מוצפת באהבה לשיווה ואהבה בכלל.

נכנסתי לטיפול ותוך כדי התחלתי לקבל מידע.


קיבלתי הכוונה ברורה על איך להתחיל לממש את היעוד שלי.

היום ברור לי לגמרי למה קיבלתי את החניכה הראשונה במתנה, בלי שזימנתי אותה.

החניכה הראשונה התרחשה ביום בו עשיתי את הצעד הראשון והמשמעותי ביותר למימוש היעוד שלי.

זה היה ביום בו הנחיתי סדנה במהלך פסטיבל באשרם, סדנה שאני יצרתי בעצמי.

ביום ה 21 של החניכה הראשונה ממש ראיתי את עצמי מנחה סדנאות.

והיום ביום ה 21 של החניכה השנייה קיבלתי מידע ברור על איך להתחיל לממש את היעוד שלי ולהיות מנחה.

ברור שלהנחות סדנאות זה רק הכלי, המתנה המיוחדת שלי על מנת לממש את היעוד הגבוה יותר שלי בעולם.

היעוד הגבוה הוא להתעורר ולהעיר עוד נשמות, גם לתמוך בנשמות שהתעוררו ומתעוררים עכשיו, להיות בסרוויס להתעוררות, להזכרות של הנשמות בעולם הזה.

קיבלתי הכוונה מדויקת לדחוף בכל הכוח את התפקיד שלי בעולם ולהיות מנחת סדנאות.

קיבלתי הכוונה להתחיל קרוב לבית, בישובים בסביבה, במגדל ובטבריה, הכוונה מדויקת להיכנס למתנ״סים ולהתחיל לפתוח קבוצות לימוד, תרגול ותרפיה, להביא את הידע הגבוה להרבה אנשים.

ההכוונה הראתה לי שיש לי יכולת, כשרון וסבלנות להתחיל מהבסיס, לעבוד עם אנשים שאין להם מושג ואינם מחוברים לעולם הרוח ולאט לאט לחבר אותם.

יש לי את האישיות שמתאימה לתפקיד כי אני אדע לגשת אליהם בגובה העיניים עם מינימום התנגדויות.

ההכוונה הראתה לי פתאום את אמא שלי, הסבירה לי שמהלך חייה תומך בייעוד שלי, שבאיזשהו מקום היא ויתרה על ההתעוררות וההגשמה של עצמה למעני.

ראיתי איך הלימודים שאמא שלי למדה בחייה באו לשרת את היעוד שלי.

אמא שלי למדה דיקציה נכונה להנחייה, תחום שהיא מתגאה בו מאוד עד כדי טרחנות, כאשר היא מקריאה משהו היא מתעקשת על כל הברה ופסיק.

ההנחיה שלי לעומתה הרבה יותר זורמת ונעימה, אבל בגלל שהיא יושבת על בסיס טוב של הלימודים של אמא שלי היא גם ברורה ואיכותית.

אמא שלי הייתה מורת דרך ומורה בבית ספר, בשני התחומים היא היתה מוכשרת מאוד אבל לא מאושרת.

אני מרגישה שלי יש כשרון טבעי לתחומי ההוראה וההדרכה, גם פה כאילו הלימודים והניסיון שלה הוטמעו בי.

העיסוק הנוכחי של אמא שלי הוא מדריכת טיולים בחו״ל, אמא שלי מחזיקה בתסמונת טרמינלים.

תסמונת שגם לי יש אבל במינון רגוע, כנראה בגלל שאני אמא זה קצת מקרקע ומרגיע את התסמונת, אבל ברור לי שהיא שם.

ואיזה קטע, שיווה, גם הוא מחזיק בתסמונת טרמינלים רצינית.

שאלתי את ההכוונה הגבוהה מה זה אומר וההכוונה ענתה לי:

תסמונת טרמינלים היא ביטוי ארצי של הנשמה הגבוהה שלנו לטייל בין גלקסיות.

בתור יישויות אור בלתי מוגבלות, לפני שבחרנו לשחק פה בכדור הארץ הנפלא, עם כל מגבלותיו של המשחק היינו יכולים לטייל בחופשיות בין גלקסיות, בין ממדים.

אנשים  בעלי תסמונת טרמינלים היו ישויות אור עם תפקידים בין גלקטיים שהיו מטיילות הרבה בין גלקסיות, ממדים ושערים אנרגטיים.

שדות תעופה מזכירים מאוד שערים בין ממדיים משום שנכנסים בארץ אחת ויוצאים בארץ אחרת.

אז התסמונת היא ביטוי של הגעגוע של הנשמה לטייל בין גלקסיות וממדים.


בזמן שההכוונה דיברה אלי הוצפתי באהבה, הרגשתי את הזרם במלוא עוצמתו והתמלאתי בדמעות של אושר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

על חיזור וחידור

מערכת יחסים עם הים.

אני שאקטי

תמונה

תמונה