הר געש עומד להתפרץ

בחלומי הר געש שנמצא מעל ביתי עומד להתפרץ, כולם יודעים שהוא עומד להתפרץ, מתכוננים ומצפים לו.

בבית מוכנים עם אוכל וציוד לשעת חירום והרכב מוכן עם ציוד לבריחה, אבל נשארים ומחכים.

כל תושבי העיירה עולים כל יום קרוב ככל שאפשר להר ומחכים להתפרצות, רוצים להיות שם כשזה קורה, גם אני איתם.


ואז זה קורה, ההר מתפרץ.
ברגע שההר מתפרץ אני רצה חזרה לבית לתפוס מחסה.
ליד הבית אני מבחינה בילד קטן בוכה בהיסטריה, אני ניגשת אליו ומרגיעה אותו.
אני נכנסת לבית ומבחינה בנחשול ענק לבה שזורם לכיוון העיירה ומאיים לכלותה.
אני שוקלת אם לקחת את הרכב שכבר מוכן עם ציוד ולברוח ותוהה אם יש דרך מילוט פנויה.
מצד אחד של הבית נמצא הר הגעש והלבה שמתקרבת ומהצד השני אגם, נראה לי שמחכה לי סירה מיוחדת שאני אמורה להכנס אליה עם הרכב.

בשלב הזה המיינד שלי מתחיל להתעורר אל תוך החלום ומתחיל לחשוב מה הגיוני ומה לא, מתחיל לתכנן, אולי ככה אולי אחרת...
זה השלב שכבר מתחילה להיות לי מעיין שליטה על החלום, לא בדיוק שליטה שלי, שליטה של המיינד החושב, בשלב הזה החלום מתחיל להיות מעיק, הוא כבר לא קורה מעצמו, נכנסים אליו פחדים, חרדות, תסכול, זה כבר לא חלום.
מזל שהבוקר כבר הגיע ואפשר להתעורר.

חלום כל כל חזק עם סמל כל כך בולט שולח אותי במיידי לספר הענק של פענוח החלומות.
בספר הר געש  מייצג איבוד שליטה על מצב או רגשות שעלולים להתפרץ בצורה כואבת, ההתפרצות מייצגת התפרצות של רגשות.
אם ההתפרצות היא בהתפוצצות היא מייצגת כעס ואם יש לבה לוהטת היא מייצגת רגשות עמוקים.

הבית מייצג מקום בטוח, אזור נוחות.

המכונית מייצגת את המרחב האישי שלי, נהיגה במכונית מייצגת את המוטיבציה האישית והתקדמות לעבר מטרה.
יציאה או עזיבה מייצגת יציאה לדרך חדשה.

אגם מייצג את המעבר בין המודע לרוחני.
מים מייצגים רגשות ואת הצד הנשי.

הכל מתחבר.

אני מכינה את המרחב הבטוח ואוגרת בו צידה, אני עומדת בפני התפרצות רגשית גדולה, כשה התפרצות מתרחשת ואני בורחת אל המרחב הבטוח, אזור הנוחות אני מגלה שלא כדאי לי להשאר שם מכיוון שעומק הרגשות הוא גדול מידי וכל ההכנות שהכנתי באזור הנוחות פשוט לא יגנו עלי.
אני רוצה להכנס למרחב האישי שלי, לקחת שליטה ולצאת לדרך חדשה, אבל אני מתלבטת, רוצה לבדוק את הדרך.
חוששת ובודקת את המעבר אל תוך הרוחני ולתוך הבדיקה נכנס המיינד החושב ומעיר אותי מהחלום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

על חיזור וחידור

מערכת יחסים עם הים.

חניכה פראנית.

תמונה

תמונה