לגור עם שדונים

כבר כמעט 4 שנים מאז הפעם האחרונה שגרתי עם בן זוג.
האמת היא שאחרי הפעם האחרונה שגרתי עם בן זוג, לא נשארתי עם געגוע או רצון כלשהו לגור עם מישהו, היו לי בני זוג מאז, אבל בלי מגורים משותפים.

חווית המגורים המשותפים לא הייתה חוויה נעימה בשבילי, המגורים המשותפים היו משקולת כבדה למערכת היחסים שבסופו של דבר קרסה בזכותן של עוד כמה משקולות כמו עסק משותף, חובות משותפים, סבל משותף והרים של ציפיות ואכזבות.


הריבים בחיים המשותפים היו על שטיפת כלים, כביסה, סדר וניקיון.
אני התמקמתי בתפקיד הילדה הרעה והמבולגנת שלא יודעת לשמור על ניקיון וסדר ובן זוגי התמקם בתפקיד השוטר הרע.

ילדות רעות לא אוהבות שוטרים ושוטרים לא אוהבים ילדות רעות ):
השיטה קרסה.

בשבועיים האחרונים גם הבית שלי עבר "חניכה פראנית" .

כמה ימים לפני סיום 21 הימים של החניכה, עוד לפני שידעתי שזה מה שקורה לי, קבעתי עם מסדרת בתים מקצועית, גילה – פיית המגרות, היום שקבענו יצא 3 ימים לאחר סיום 21 הימים.

ביום שגילה הגיעה ידעתי שהסדר שאנחנו הולכות לעשות בבית קשור לסדר החדש בעולמי.

ביחד סידרנו, ניקינו, פינינו, הרגשתי שאני משחררת כל מה שלא מועיל, כל מה שישן ולא רלוונטי לתדר החדש אליו התעוררתי.

את היום עם גילה סיימתי עייפה אבל מאושרת, עם תחושת קלילות.

ביחד עם הדברים המיותרים שהוצאתי מהבית בחרתי להוציא גם את האמונה שאני ילדה מבולגנת, שקשה לי לסדר, שאני לא אוהבת לסדר.

והכנסתי אמונות חדשות שאני מסודרת, שקל לי לסדר ולנקות, שהבית שלי כמו הגוף שלי וכמו הנפש שלי הוא מקדש ואני מתייחסת אליו בהתאם.

עם או בלי קשר:

לפני קצת יותר מחצי שנה, עלה לי רעיון וכתבתי אותו

הסבר מפורט וציורי לבני זוג, כיצד לגור ביחד בלי לריב על מטלות הבית.

הנחייה לאשה

את חיה בבית כאילו שאת גרה לגמרי לבד, כל מטלות הבית; הניקיון, הסדר, הכנת אוכל והתחזוקה בבית הן באחריותך הבלעדית.

אם יש כלים בכיור את ורק את מחליטה אם לשטוף את הכלים או לא, אם לשטוף עכשיו או מחר כך או בכלל.

כך לגבי כל המטלות, כביסה, אבק, רצפה, בישולים, הכל.

אם מפריעים לך הכלים בכיור ואם מתחשק לך לרחוץ, אז תרחצי, אם לא בא לך ולא מפריע לך, תשאירי את הכלים עד שיבוא לך.

אפשר לראות שמידי פעם, מסתובב איזה גבר אצלך בבית, הוא אורח, זה האהוב שלך, הוא בא לבקר אותך, הוא בא לפגוש אותך, אהובתו, להיות איתך, לאהוב אותך.

את מתייחסת אליו כמו אל האהוב שלך שמתארח אצלך.

אם בא לך את יכולה לפנק אותו בכל דרך שתבחרי, אם בשתייה או אוכל או באהבה.

ואם לא, אז לא.

יתכן מצב שתמצאי פתאום את הכיור נקי והכלים נשטפו ולא את עשית את זה, אז תדעי שהשדונים היו שם ושטפו.

תהיי בהוקרת תודה לשדונים, עכשיו את פנויה יותר לפנק את האורח האהוב שלך.


הנחייה לגבר

אתה חי בבית כאילו שאתה גר לגמרי לבד, כל מטלות הבית; הניקיון, הסדר, הכנת אוכל והתחזוקה בבית הן באחריותך הבלעדית.

אם יש כלים בכיור אתה ורק אתה מחליט אם לשטוף את הכלים או לא, אם לשטוף עכשיו או מחר כך או בכלל.

כך לגבי כל המטלות, כביסה, אבק, רצפה, בישולים, הכל.

אם מפריעים לך הכלים בכיור ואם מתחשק לך לרחוץ, אז רחוץ, אם לא בא לך ולא מפריע לך, השאר את הכלים עד שיבוא לך.

אפשר לראות שמידי פעם, מסתובבת איזו בחורה אצלך בבית, היא אורחת, זה האהובה שלך, היא באה לבקר אותך, היא באה לפגוש אותך, אהובה, להיות איתך, לאהוב אותך.

אתה מתייחסת אליה כמו אל האהובה שלך שמתארחת אצלך.

אם בא לך את יכול לפנק אותה בכל דרך שתבחר, אם בשתייה או אוכל או באהבה.

ואם לא, אז לא.

יתכן מצב שתמצא פתאום את הכיור נקי והכלים נשטפו ולא אתה עשית את זה, אז תדע שהשדונים היו שם ושטפו.


היה בהוקרת תודה לשדונים, עכשיו אתה פנוי יותר לפנק את האורחת האהובה שלך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

על חיזור וחידור

מערכת יחסים עם הים.

אני שאקטי

תמונה

תמונה