שאקטי המלכה

נתתי היום מתנה לגבר.

הסיפור שהיה:

בסיום יום טיפולים בחוף פסטורלי בכנרת, אני מקפלת את הציוד שלי שכולל בין היתר מיטת טיפולים ומתכוננת לעלות (עליה לא מבוטלת) מהחוף לחניה.


אני נעמדת לרגע, מחכה לחברה שמתעכבת רגע ובינתיים מודדת ומתכננת בראשי את מסלול ההליכה התלול לכיוון החניה.

לפתע ניגש אלי בחור צעיר עם חולצת צוות של החוף ומציע לי את עזרתו לסחוב את המיטה.

התגובה האוטומטית שלי כשמציעים לסחוב לי את המיטה היא סירוב, אני מיד מסבירה שהמיטה לא כבדה לי (15 קילו), שאני רגילה, שאני מסתדרת לבד...

מלמלתי משהו שאני מסתדרת, הבחור לא שמע בדיוק מה אמרתי והרים את המיטה, מיד תפסתי את עצמי ונזכרתי במה שאמר לנו תומר קורון בסדנה "שובה של שאקטי המלכה", חייכתי חיוך של מלכה והלכתי אחריו לכיוון היציאה.

במחצית הדרך לפני העלייה התלולה הצטרפה החברה שחיכיתי לה עם המיטה שלה על עגלה, הבחור הצעיר הושיט יד לקחת גם את המיטה שלה, היא ניסתה לעצור אותו, נתתי לה מרפק וסימנתי לה לשחרר את המיטה.

הבחור תפס עכשיו מיטה בכל יד והחל לטפס במדרגות.

כשהגענו למעלה, הראיתי לבחור איפה אפשר להשאיר את המיטות והודיתי לו בחום מעומק ליבי והוספתי חיוך של מלכה.


הרגשתי כמה נפלא זה לאפשר לגבר להביע את הגבריות שלו בצורה אבירית וכמה נפלא זה להיות שאקטי המלכה.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

על חיזור וחידור

מערכת יחסים עם הים.

אני שאקטי

תמונה

תמונה